Zamawianie nowych mebli do Twojego biura może być zarówno przyjemne, jak i przytłaczające. Kupowanie wyposażenia biura jest często bardziej skomplikowane niż zakup materiałów biurowych, ponieważ istnieje wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę. Czy dopiero zaczynasz lub poddajesz swoje biuro modernizacji, decydując, jakie elementy mebli są do zakupu, nie jest to łatwe zadanie. Oto kilka powszechnych błędów, które ludzie popełniają przy zakupie mebli biurowych:
Wybieranie wyglądu ponad komfort
Istnieje wiele krzeseł, które wyglądają ładnie, ale jeśli nie są wygodne, nie będzie to nic znaczyć. Miej na uwadze komfort swoich pracowników, klientów i siebie przy wyborze mebli do biura. Estetyka jest ważna, ale nie jest tym, na czym w 100% powinna opierać się Twoja decyzja. Pomyśl o tym, jak krzesła będą się czuć po siedzeniu w nich przez kilka godzin. Idź do sklepu i przetestuj meble, zanim je kupisz. To może wydawać się dodatkowym krokiem, ale opłaci się na dłuższą metę.
Każdy jest inny, a to, co może być wygodne dla jednej osoby, może być niewygodne dla innej. Biurko, które jest wygodne dla kogoś wysokiego, może być niewygodne dla kogoś niższego lub odwrotnie. Krzesło z podłokietnikami może nie być odpowiednie dla większego pracownika. Dodatkowo, niektórzy pracownicy mogą wymagać stanowisk do pracy zespołowej, podczas gdy inni mogą potrzebować indywidualnych biurek. Miej na uwadze swoich pracowników przy zakupie nowego mebla. Ostatecznie Twoi pracownicy będą korzystać z mebli każdego dnia, więc ważne jest, aby to, co kupujesz, było komfortowe również dla nich.
Wybieranie ceny ponad jakość
Przedmiot o niższej cenie może być atrakcyjny dla Twojego portfela i budżetu, ale jego jakość może nie być tak dobra jak droższego produktu. Na przykład, podczas gdy dwa krzesła mogą wyglądać podobnie, droższe z nich może wytrwać dwa do trzech razy dłużej.
Nie testowanie mebli
Powiedzenie „wypróbuj, zanim kupisz” jest prawdziwe w przypadku mebli biurowych. Idź do sklepu, usiądź w różnych krzesłach i spójrz na różne biurka. Zobacz, czy krzesła, które Ci się podobają, zmieszczą się pod biurkami, które Ci się podobają. Zobacz, jak wyglądają krzesła do sali konferencyjnej ze stołem, który chcesz. Testowanie mebli biurowych nie zajmuje dużo czasu, a może zaoszczędzić Ci dużo zmarnowanych pieniędzy na zakup niewłaściwego przedmiotu.
Podobne posty
Dlaczego warto kupować meble drewniane?
Umeblowanie na każdą okazję
Meble Metalowe do każdego wnętrza.